Burmistrz Czarnej Białostockiej informuje o przystąpieniu do tworzenia listy osób ubiegających się o dofinansowanie w 2020 roku przedsięwzięć polegających na usuwaniu azbestu z terenu miasta i gminy Czarna Białostocka. Dofinansowaniem zostanie objęty demontaż, transport oraz unieszkodliwienie wyrobów azbestowych w wysokości nawet do 100% poniesionych kosztów.
Koszt zakupu i montaż nowych pokryć będzie należał do właściciela budynku!
Dofinansowanie będzie realizowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
w Białymstoku oraz Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku.
W związku z powyższym osoby planujące w 2020 r. wymianę pokryć dachowych zawierających azbest lub usunięcie materiałów zawierających azbest, proszone są o złożenie w Urzędzie Miejskim w Czarnej Białostockiej, ul. Torowa 14A, 16-020 Czarna Białostocka (Biuro podawcze) w terminie od dnia 16 grudnia 2019 r. do dnia 17 stycznia 2020 r. stosownego wniosku wraz z załącznikami.
Wzór wniosku oraz dokumenty potrzebne do złożenia są dostępne w pokoju nr 202 tutejszego Urzędu oraz na stronie internetowej www.czarnabialostocka.pl
Szczegółowe zasady dotyczące dofinansowania, rodzaju wymaganych dokumentów oraz zakres obowiązków stron, ustalone będą w drodze umowy, po podpisaniu z Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Białymstoku umowy dotacji.
Wszelkie informacje dotyczące zasad dofinansowania prac związanych z usuwaniem azbestu można uzyskać w pokoju nr 113 lub 202 tut. Urzędu, nr tel. (85) 713-13-59 lub (85) 713-13-68.