Podstawa prawna:
Art.10 ust.6 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2018 r., poz. 1990 t. j.) oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem ( Dz. U. z 2017 r., poz. 784 t. j.).
Wykaz potrzebnych dokumentów:
Wymagane dokumenty:
- wniosek o uzgodnienie projektu organizacji ruchu,
- dwa egzemplarze projektu.
Opłaty:
Zwolnione z opłaty skarbowej.
Miejsce wykonania usługi:
Urząd Miejski w Czarnej Białostockiej, Pokój nr 202, tel. 85 713-13-67
Czas realizacji usługi:
Do 30 dni
Tryb odwoławczy:
Nie przewiduje się.
Uwagi dodatkowe:
Odbiór uzgodnienia projektu organizacji ruchu następuje osobiście przez wnioskodawcę.
Uwaga: Aktualizacja kart usług jest przeprowadzana corocznie, w terminie do końca pierwszego kwartału. Aktualizacja: 23.01.2020 r.