tel. (85) 713 13 40, fax. (85) 713 13 49,um@czarnabialostocka.pl
29 Czerwca 2017
imieniny obchodzą: Benita, Piotr, Paweł

PKO BP II Oddział w Białymstoku
I Oddział w Czarnej Białostockiej
Nr konta: 39 1020 1332 0000 1602 0037 4298


nasze strony

rozkład jazdy

pliki do pobrania
Urząd Stanu Cywilnego Działalność gospodarcza Gospodarka odpadami Podatki - wzory deklaracji Planowanie przestrzenne Ochrona środowiska Przedszkole Mapa aktywności organizacji pozarządowych Informacje dla przewoźników Tytuł: Honorowy Obywatel Inne

Planowane akcje zdawania krwi w Czarnej Białostockiej w roku 2017

w godz 8:30-13:00

09 lutego (czwartek)
13 kwietnia (czwartek)
08 czerwca (czwartek)

10 sierpnia (czwartek)
12 październik (czwartek)
14 grudnia (czwartek)


PSZOK czynny

Poniedziałek - nieczynny
Wtorek - 10:00-18:00
Środa - 10:00-18:00
Czwartek - 10:00-18:00
Piątek - 10:00-18:00
Sobota - 10:00-16:00


TERMINY WYWOZU ODPADÓW W 2017 ROKU

Harmonogram


KASA czynna

Poniedziałek - 8:00-14:30
Wtorek - 8:00-14:00
Środa - 8:00-14:00
Czwartek - 8:00-14:00
Piątek - 8:00-13:30

Przerwa - 10:30 - 11:00

Polityka Jakości Urzędu MIejskiego w Czarnej Białostockiej

Polityka Jakości Urzędu Miejskiego w Czarnej Białostockiej określa cel, którym jest przede wszystkim zadowolenie i satysfakcja naszych Klientów, osiągany poprzez sprawną i kompetentną, na najwyższym poziomie jakości realizację zadań publicznych określonych w przepisach prawa, stałe podnoszenie standardu świadczonych usług oraz systematyczne doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością zgodnie z normą PN-EN ISO 9001:2009. Założenia Polityki Jakości będą realizowane poprzez:

- zapewnienie Klientom fachowej i terminowej obsługi w oparciu o obowiązujące
przepisy prawa, dążąc do maksymalnego skracania czasu ich realizacji, - stałe podnoszenie wiedzy i umiejętności zawodowych pracowników Urzędu za pomocą różnych metod i form szkolenia,
- dokonywanie zmian organizacyjnych i technicznych w kierunku ciągłego doskonalenia jakości obsługi klienta oraz stwarzanie przyjaznych warunków pracy dla pracowników Urzędu,
- budowanie Urzędu przyjaznego mieszkańcom poprzez stosowanie skutecznych metod komunikowania się z Klientami, w tym wykorzystanie technologii informatycznych i rozwój usług on-line,
- zapewnienie jawności działań administracji w celu zmiany świadomości społecznej dotyczącej życia publicznego oraz braku tolerancji dla zachowań korupcyjnych.

Kierownictwo i pracownicy Urzędu Miejskiego w Czarnej Białostockiej zobowiązani są do realizowania założeń Polityki Jakości oraz spełniania wymagań i ciągłego doskonalenia skuteczności Systemu Zarządzania Jakością.

Jakość realizowanych zadań przez pracowników samorządowych stanowi podstawę oceny Urzędu i jest dowodem dbałości o satysfakcje naszych Klientów.


Księga gości
Wpisz się do naszej
Księgi Gości

Newsletter

Jeżeli chcesz otrzymywać na email informacje o aktualnościach na stronę zapisz się do naszego systemu

PLAN PRACY RADY MIEJSKIEJ W CZARNEJ BIAŁOSTOCKIEJ NA ROK 2017

14 lutego (wt.)
28 marca (wt.)
27 kwietnia (czw.)
13 czerwca (wt.)

29 sierpnia (wt.)
05 października (czw.)
14 listopada (wt.)
19 grudnia (wt.)



LINKI


2006-2007 Copyright: Urząd Miejski w Czarnej Białostockiej, wykonanie: Tomasz Lulkiewicz

Font Size: